Diesel en Coca-Cola kiezen nieuwe outfit

Dit najaar bundelen twee iconische merken, Diesel en Coca-Cola, de krachten in The (Re)Collection: een edgy capsulecollectie die deels gemaakt is met gerecycleerde materialen. Met onder meer gerecycleerd pet afkomstig van plastic flessen die niet meer recycleerbaar waren tot nieuwe flessen en herwonnen katoenvezels is een kledingcollectie gecreëerd die een frisse, moderne interpretatie geeft van Diesel casualwear aesthetic in combinatie met het iconische karakter van Coca-Cola. Door in alle stukken gerecycleerde petvezels te verwerken wil deze samenwerking op een toegankelijke manier bewustzijn creëren rond de waarde van recyclage.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]