Diesel en Coca-Cola kiezen nieuwe outfit

Dit najaar bundelen twee iconische merken, Diesel en Coca-Cola, de krachten in The (Re)Collection: een edgy capsulecollectie die deels gemaakt is met gerecycleerde materialen. Met onder meer gerecycleerd pet afkomstig van plastic flessen die niet meer recycleerbaar waren tot nieuwe flessen en herwonnen katoenvezels is een kledingcollectie gecreëerd die een frisse, moderne interpretatie geeft van Diesel casualwear aesthetic in combinatie met het iconische karakter van Coca-Cola. Door in alle stukken gerecycleerde petvezels te verwerken wil deze samenwerking op een toegankelijke manier bewustzijn creëren rond de waarde van recyclage.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]