Dit najaar bundelen twee iconische merken, Diesel en Coca-Cola, de krachten in The (Re)Collection: een edgy capsulecollectie die deels gemaakt is met gerecycleerde materialen. Met onder meer gerecycleerd pet afkomstig van plastic flessen die niet meer recycleerbaar waren tot nieuwe flessen en herwonnen katoenvezels is een kledingcollectie gecreëerd die een frisse, moderne interpretatie geeft van Diesel casualwear aesthetic in combinatie met het iconische karakter van Coca-Cola. Door in alle stukken gerecycleerde petvezels te verwerken wil deze samenwerking op een toegankelijke manier bewustzijn creëren rond de waarde van recyclage.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]