Dieter De Ridder verlaat DDB en vormt duo met Joeri Van Den Broeck

DDB mag op zoek naar een nieuwe creative director. Want Dieter De Ridder heeft besloten om te stoppen als CD van het internationale netwerkbureau uit Brussel. In de plaats daarvan gaat hij opnieuw partneren met Joeri Van Den Broeck. Ondanks een meer dan mooie uitslag op de laatste Creative Belgium Awards – 1 x Grand Prix en 2 golds voor IKEA; 1 x gold en 2 x bronze voor VRT en StuBru – heeft Dieter De Ridder dus toch besloten te stoppen als creative director bij DDB. “De job van creative director is een fantastische job, maar vergt ook enorm veel energie,” legt De Ridder uit. “De laatste tijd bleef de fun factor een beetje uit en dan kun je beter even wat afstand nemen.”
In de plaats daarvan gaat hij opnieuw zelf creëren. “Reclame en content blijven mijn passie. Ik wil vooral mijn plezier terugvinden. In eerste instantie door opnieuw zelf te gaan creëren.” Voorlopig blijft De Ridder nog tot eind augustus aan als CD bij DDB. Daarna gaat hij opnieuw samenwerken met Joeri Van Den Broeck waarmee hij 3 jaar creative director was bij Air. “We hebben altijd zeer goed kunnen samenwerken en hadden daar opnieuw zin in,” vertelt De Ridder. “We zijn allebei zeer ambitieus ingesteld, willen altijd het beste van onszelf geven en kijken ernaar uit om weer samen projecten aan te pakken." Ondertussen is DDB al volop op zoek naar een nieuwe creative director.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]