Dieter Van Esch versterkt Intracto


News

Dieter Van Esch

Dieter van Esch, voormalig head of brands en partner bij RCA Group, verhuist naar Intracto. Het bureau in Herentals komt zo met een nog sterker verhaal naar buiten over de integratie van Intracto en haar creatieve hub Mosquito. Het bureau wil blijvend inzetten op digitaal, maar tegelijkertijd nog meer de brug bouwen naar 360-graden communicatie, zonder barrières tussen on- en offline. Als director creative & client services neemt Dieter van Esch een team van 27 accounts en creatieve geesten onder zijn vleugels.

Intracto heeft roots als websitebouwer, maar evolueerde al snel naar een full service bureau met focus op strategie, technologie, marketing en creatie. Na een groei van 35% in 2016 maakt Intracto nu resoluut de evolutie naar een sterk strategisch creatief bureau voor zowel nationale als internationale merken. « Marketing en technologie gaan steeds meer hand in hand. Wat je zowel above als below doet, wil je op het einde van de dag voelen in je business, » aldus Dieter Van Esch. « Daarom is het belangrijk stop-&-hold momenten te creëren bij klanten en prospecten, om die vervolgens om te zetten in upscaling of conversies. Met de gecombineerde krachten van Intracto en Mosquito bouwen we verder aan het bureau van de toekomst: meetbare resultaten doorheen alle activiteiten. »

Ook Intracto-ceo Pieter Janssens kijkt uit naar de samenwerking: « Samen met Dieter gaan we verder inzetten op resultaten, een persoonlijke aanpak en strategische kennis. Creativiteit die inhaakt op strategie om tactische diensten zoals marketing en technologie te laten accelereren. Het macroverhaal omzetten naar conversies. Door zijn stevige bagage en ervaring hebben we met Dieter een grote extra troef. »