
“Dieter is de personificatie van dat principe,” verduidelijkt managing partner Elke De Vilder. “Zijn visie op reclame sluit naadloos aan op die van ons. Wij strijden dagelijks voor effectieve en relevante creativiteit.” Dieter Vanhoof startte zijn loopbaan als art director bij Mortierbrigade, groeide later uit tot creative director bij Boondoggle en deelde daarna de creatieve leiding bij Friendship. Sinds 2018 ging hij als freelancer aan de slag. Hij sleepte al meerdere nationale en internationale reclameprijzen in de wacht. Hij werkte mee aan de immens populaire Duiveluitdagingen en voegde Studio Brussel, Bic, Wilkinson, Humo, Broederlijk Delen, CKS, Proximus, Deutsche Bank, Belfius, Thomas Cook en vele anderen toe aan zijn portfolio.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]