
“Dieter is de personificatie van dat principe,” verduidelijkt managing partner Elke De Vilder. “Zijn visie op reclame sluit naadloos aan op die van ons. Wij strijden dagelijks voor effectieve en relevante creativiteit.” Dieter Vanhoof startte zijn loopbaan als art director bij Mortierbrigade, groeide later uit tot creative director bij Boondoggle en deelde daarna de creatieve leiding bij Friendship. Sinds 2018 ging hij als freelancer aan de slag. Hij sleepte al meerdere nationale en internationale reclameprijzen in de wacht. Hij werkte mee aan de immens populaire Duiveluitdagingen en voegde Studio Brussel, Bic, Wilkinson, Humo, Broederlijk Delen, CKS, Proximus, Deutsche Bank, Belfius, Thomas Cook en vele anderen toe aan zijn portfolio.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]