Dieter Vanhoof kiest voor SUPERMACHINE
Dieter Vanhoof startte op 1 augustus als creative director bij SUPERMACHINE. Hij neemt er de leiding van het creatieve team op zich. Hij zal ook de grotere creatieve lijnen van het bureau verder helpen uittekenen. “In een continu veranderende reclamewereld is creativiteit de enige vaste waarde,” vertelt Dieter Vanhoof.
“Dieter is de personificatie van dat principe,” verduidelijkt managing partner Elke De Vilder. “Zijn visie op reclame sluit naadloos aan op die van ons. Wij strijden dagelijks voor effectieve en relevante creativiteit.” Dieter Vanhoof startte zijn loopbaan als art director bij Mortierbrigade, groeide later uit tot creative director bij Boondoggle en deelde daarna de creatieve leiding bij Friendship. Sinds 2018 ging hij als freelancer aan de slag. Hij sleepte al meerdere nationale en internationale reclameprijzen in de wacht. Hij werkte mee aan de immens populaire Duiveluitdagingen en voegde Studio Brussel, Bic, Wilkinson, Humo, Broederlijk Delen, CKS, Proximus, Deutsche Bank, Belfius, Thomas Cook en vele anderen toe aan zijn portfolio.