Digitale temperatuur neemt toe met Coca-Cola en Clear Channel

Coca-Cola maakt mooi weer dankzij een real-time campagne op het digitale stadsnetwerk City Play. De dynamische campagne strekt zich uit van aan de kust tot de hoofdstad van ons land.
Coca-Cola linkt zijn zomercampagne aan real-time data die het lokale weer van minuut tot minuut nauwkeurig in kaart brengt. Als de temperatuur boven een bepaald niveau stijgt, krijgen voorbijgangers de campagne te zien die met verfrissende en contextueel relevante beelden beantwoordt aan de verwachtingen van het doelpubliek. Deze samenwerking tussen Coca-Cola Services NV, UM, Rapport en Clear Channel benut op een mooie manier de flexibiliteit van digital out-of-home-oplossingen. De digitale affichagecampagne, die de hele zomer loopt op het City Play-netwerk, laat toe aanwezig te zijn op het gewenste moment met een specifieke zomerse boodschap en dus zo optimaal mogelijk te communiceren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]