Coca-Cola maakt mooi weer dankzij een real-time campagne op het digitale stadsnetwerk City Play. De dynamische campagne strekt zich uit van aan de kust tot de hoofdstad van ons land.
Coca-Cola linkt zijn zomercampagne aan real-time data die het lokale weer van minuut tot minuut nauwkeurig in kaart brengt. Als de temperatuur boven een bepaald niveau stijgt, krijgen voorbijgangers de campagne te zien die met verfrissende en contextueel relevante beelden beantwoordt aan de verwachtingen van het doelpubliek. Deze samenwerking tussen Coca-Cola Services NV, UM, Rapport en Clear Channel benut op een mooie manier de flexibiliteit van digital out-of-home-oplossingen. De digitale affichagecampagne, die de hele zomer loopt op het City Play-netwerk, laat toe aanwezig te zijn op het gewenste moment met een specifieke zomerse boodschap en dus zo optimaal mogelijk te communiceren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]