Essentiel Antwerp lanceert zijn nieuwste wintercollectie met een volledig digitale campagne. Er komt dit jaar dan ook geen fysieke catalogus uit voor de FW18-collectie. Het is de eerste keer in de geschiedenis van het merk dat de campagne volledig digitaal wordt uitgerold.
De campagne kreeg ook een eigen, afzonderlijke website, volledig gewijd aan de nieuwe collectie. Fans van het merk en toevallige voorbijgangers kunnen de speciaal daarvoor op de etalages aangebracht QR-codes scannen en komen zo in het digitale universum van de nieuwe campagne terecht. Ook in de paskamers vinden klanten een QR-code, en op de Essentiel Antwerp-website kunnen klanten doorklikken naar de campagnewebsite. De bewegende beelden geven de wintercollectie een extra dimensie en ook op sociale media wordt volop gebruik gemaakt van de video's.
Voor de campagne schakelde Essentiel Antwerp een internationaal gerenommeerd team in. Onder meer fotograaf Pierre Debusschere (die al eerder samenwerkte met onder andere Beyoncé en momenteel een eigen expositie 'UNCovered' heeft lopen in Brussel), stylist Tom Van Dorpe, model Marte Mei van Haaster, hairstylist Louis Ghewy en make up artist Thom Walker maakten deel uit van de campagne.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]