Digitaliseer uw zaak als een pro met Proximus en SILK

Crea / News

De coronacrisis dwong tal van ondernemers zichzelf opnieuw heruit te vinden en digitaal te gaan. Denk maar aan webshops die in recordtijden werden opgestart, eigenaars die op hun Instagram-pagina zelf model stonden voor hun producten, en diensten die werden aangeboden via een tutorial. Nu de ondernemers het belang van digitalisering voor hun zaak ontdekt hebben, herinnert de nieuwe campagne van Proximus eraan dat zij deze ondernemers ook na de quarantaine de nodige tools en services aanreiken om hun nieuwe, digitale ambities waar te maken.

De campagne, die bedacht en gecreëerd werd door SILK, ging maandag 15 juni van start met een televisiespot die Proximus positioneert als dé partner in crime voor wie de smaak van digitalisering te pakken heeft en wilt verder werken aan zijn online aanwezigheid. Daar hoort ook een onlinevideo, social posts en POS bij.

In een tweede fase belicht de campagne specifieke diensten en tools die Proximus in de aanbieding heeft die ondernemers zullen helpen te digitaliseren like a pro. Dat gebeurt via een radiospot, social posts, display bannering en POS. De campagne kadert binnen de ‘Think Possible’-positionering van Proximus.

https://soundcloud.com/famousbrussels/proximus-radio-business-nl-30s

Credits
Client: Proximus
Client contacts: Kelly De Groote, Caroline Boutelier, Anne-Catherine Colson, Bieke Van Rompaey
Ecosystem: SILK
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Antoine Wellens & Vanessa Hendrickx
Copywriter: Bart Van Goethem
Client Service Director SILK: Catherine De Block
Account Director: Audrey Semal
Account Manager: Marie Van Den Einde, Cato Samyn
Strategic Planner: Joeri Van Breedam
Head of Production: Charlotte Bodson
RTV Producer: Marie Libouton
Post-producer: Sara De Grave
Film Production Company: Lovo Films
Post-production: Lovo Films, FamousGrey Productions (Sven Vanhee)
Director: Helvetica
Producer: François Chandelle
DOP: Bjorn Charpentier
Photographer: Britt Guns
Sound studio: FamousGrey Productions
Sound Engineer: Pierre-Etienne Bonnet
PR: Famous Relations
Digital Agency: Prophets
Digital producer: Jeremy Demoor, Timothy Van den Brande, Kenneth Boerjan
POS-agency: Altavia-Act
Account team: Hélène Gahide, Bérengère Ooms
Media Agency: Maxus
Client lead: Sarah Azni