Digizik versterkt zijn ambities

News / People

Pelle Craen, ex-Altavia, ex-AdSomeNoise en inderdaad, ex-Digizik, keert terug naar het muziek, lifestyle en entertainment agency om het management te versterken als chief operating officer. 

Binnen hun missie om merken, artiesten en communities samen te brengen, neemt Pelle Craen de operationele leiding van het Belgische kantoor op zich, samen met CEO's François Charles (België) en Gregory Lefillatre (Frankrijk). Zijn focus? Ervoor zorgen dat alle departementen - van strategie en creatie tot media, productie en consulting - in harmonie samenwerken om creatief werk met impact te maken voor artiesten en merken.

“Met een uitgebreide achtergrond in creatie en strategie, waarbij hij de laatste jaren aan de slag was als creatief directeur, heeft Pelle een atypische achtergrond voor een COO. Maar dat is net waarom we overtuigd zijn dat hij de juiste match is voor een atypisch agentschap,” vertelt CEO François Charles.

Craen op zijn beurt steekt zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken. “Acht jaar geleden gingen Digizik en ik na een geweldige periode elk onze eigen weg. Dat deden we als goede vrienden, wetende dat er vroeg of laat een nieuw gezamenlijk avontuur zou komen. Nu keer ik terug naar een team boordevol talent en ambitie, waar ik me meteen weer thuis voel en waarmee ik zeker ben dat we nog lang uitmuntend werk gaan leveren.”

Daarbij stopt het niet met de groei van Digizik. Met Charlotte Verschelde, Marie Le Pévédic en Laura Baudoin versterkt het bureau zich met drie nieuwe account managers uit de wereld van agencies, muziek en entertainment. De ideale mix die Digizik steeds voor ogen houdt. Komt er ook nog bij: Anne Caraire, die zich bij het team vervoegt als talent officer.

Met recente campagnes zoals Bozar Market, Merci Gordon en Angèle 95 met de MIVB zit de vaart er alvast goed in bij Digizik.