In september 2013 trad Dirk Schyvinck in dienst van Febelmag als director marketing Magazine Media. Een functie die erin bestond de verzamelde magazinepers in dezelfde richting te duwen, onder meer voor de recente Big Wraps. Daarvoor werkte hij 23 jaar bij Belfius (Dexia) en ook bij enkele bureaus, met name Iota et McCann. "Natuurlijk waren er soms tegenslagen, ik stel vast dat veel vragen geen antwoord krijgen, of het onderwerp van snelle beslissingen zijn die niet altijd even doordacht zijn. Ik kijk goed naar wat in de markt aan de gang is en ik reken erop om me te kunnen gooien op iets dat mijn interesse opwekt," vertrouwt hij toe aan PUB. Bij Febelmag zou de keuze voor een opvolger in de richting van een iets ander profiel wijzen.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]