Met nog één jaar te gaan tot de Olympische Spelen van 2018, in Pyeongchang, onthulden Discovery Communications en Eurosport hun redactionele koers voor de periode vóór en tijdens de Olympische Winterspelen. Met een multimediale aanpak biedt Eurosport kijkers de ultieme Olympische ervaring: elk moment, vanuit elke hoek, op elk denkbaar scherm.
Optimaal gebruik makend van Eurosports ervaring met de coverage van olympische sporten, brengt Discovery de Olympische Spelen naar meer mensen en via meer schermen dan ooit, in 50 Europese markten. Haar vrij toegankelijke kanalen in Zweden (inclusief Kanal 5), Noorwegen (inclusief TV Norge) en Duitsland (Eurosport 1 en DMAX) worden zelfs exclusieve olympische thuisbases.
Tijdens de Olympische Spelen van 2018 zendt Eurosport meer dan 100 evenementen live en on demand uit, met op elk moment toegang via vrijwel elk denkbaar scherm. Zo worden die van Pyeongchang de meest digitale Olympische Spelen ooit: elk moment wordt vastgelegd en de kijker wordt via alle digitale platformen van Eurosport en Discovery optimaal bij het evenement betrokken.

ST MORITZ, SWITZERLAND - FEBRUARY 07: (L-R) Peter Hutton, CEO, Eurosport and JB Perrette, President and CEO, Discovery Networks International speak during the FIS World Ski Championships - Eurosport Press Presentation on February 7, 2017 in St Moritz, Switzerland. (Photo by Pier Marco Tacca/Getty Images for Eurosport)
De onthulling van Eurosports redactionele koers werd gedaan bij de start van de FIS-wereldkampioenschappen alpineskiën, die Eurosport live uitzendt. Deze wereldkampioenschappen vormen de meest recente mijlpaal in de olympische verslaggeving van Eurosport, die het hele jaar doorgaat en waarbij het volledige traject van sporters op weg naar Pyeongchang 2018 op de voet wordt gevolgd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]