Disney+ en Publicis Groupe zien het in 3D

Als onderdeel van de lancering van de nieuwe Original-serie van Marvel Studios, The Falcon and the Winter Soldier, en in samenwerking met Blow Up, Outsight en Fisheye, hebben Disney+ en Publicis Groupe een impactvolle out of home-activatie van 500m² ingehuldigd net voor het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten in Antwerpen. De installatie is voorzien van een 6m hoog lichtgevend 3D-schild. De zesdelige Original-serie is vanaf 19 maart exclusief te zien op Disney+.
Credits
Client: Disney+
Client contacts: Marlon Van Mol, Nataly Guns, Aurore Devos, Elles Haverkort
Agency: Publicis Groupe
Client Lead: Claire Bossard
Business Lead: Sascha Van der Borght
OOH Agency: Outsight
CSD: Joëlle Geeurickx
Production agency (3D shield): Fisheye
Partner agency: Blow-up
Photos: Thijs de Lange
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]