Als onderdeel van de lancering van de nieuwe Original-serie van Marvel Studios, The Falcon and the Winter Soldier, en in samenwerking met Blow Up, Outsight en Fisheye, hebben Disney+ en Publicis Groupe een impactvolle out of home-activatie van 500m² ingehuldigd net voor het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten in Antwerpen. De installatie is voorzien van een 6m hoog lichtgevend 3D-schild. De zesdelige Original-serie is vanaf 19 maart exclusief te zien op Disney+.
Credits
Client: Disney+
Client contacts: Marlon Van Mol, Nataly Guns, Aurore Devos, Elles Haverkort
Agency: Publicis Groupe
Client Lead: Claire Bossard
Business Lead: Sascha Van der Borght
OOH Agency: Outsight
CSD: Joëlle Geeurickx
Production agency (3D shield): Fisheye
Partner agency: Blow-up
Photos: Thijs de Lange
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]