Dit bericht lezen kan dodelijk zijn... als u dat doet achter het stuur. We weten allemaal dat veilig rijden betekent dat je afstand houdt en de snelheidslimieten respecteert. Toch wordt een groot deel van de ongelukken op de baan veroorzaakt door andere soorten afleidingen. Want ook al zijn afleidingen op zichzelf meestal klein en onschuldig, tijdens het rijden kunnen ze desastreuze gevolgen hebben.
Op basis van dit contrast bedacht Federate een wereldwijde campagne voor de Fédération Internationale de l’Automobile (FIA Region 1), een organisatie die veilige, duurzame en toegankelijke mobiliteit promoot bij alle weggebruikers in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Het resultaat is een reeks posters en meer dan 160 geanimeerde video’s in maar liefst 28 talen! De boodschap is duidelijk: je bent sneller afgeleid dan je denkt.
Credits
Advertised brand : FIA Region 1
Client Contact : Valentina Ferrara
Advertising Agency : Federate
Creative Director :Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation :Denis Dubrulle, Tiffany Van den Abeele, Michiel Claessens
Graphic Design :Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management : Yana Huygens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]