2016 kon niet mooier starten voor DDB Brussels. Het bureau kreeg rond de jaarwisseling het communicatiebudget toegewezen van verzekeringsmaatschappij DKV. De Belgische marktleider in hospitalisatieverzekeringen koos voor DDB na een pitch met Serviceplan, TBWA Antwerpen en (uittredend bureau) Strategie. “De keuze voor DDB gebeurde niet alleen op basis van hun sterke strategische aanbeveling, maar ook op de creatieve uitwerking ervan,” zegt Sandrine Swolfs, marketing & communication director bij DKV. “De mensen van DDB konden ons bovendien overtuigen met hun sterke merkenaanpak en dito mediadeclinatie. We kijken er echt naar uit om met hen samen te werken.”
De samenwerking tussen beide partijen start onmiddellijk. Een nieuwe opsteker voor DDB, want eerder haalde het ook al Studio Brussel binnen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]