dmexco 2017 bijna volgeboekt

dmexco 2017 vindt plaats op 13 en 14 september in Keulen. Net als vorig jaar belooft dit een showroom te worden van nieuwe inzichten en nieuwe technologieën op het vlak van media, advertising en marketing, met stands, demo's en heel veel debatten en toespraken. De organisatoren kunnen nu al melden dat er meer stands zullen zijn dan vorig jaar en het dmexco Start-up Village, met meer dan 150 recent opgerichte bedrijven, belooft een ontdekkingsparadijs te worden.
Maar niet enkel start-ups vinden hier een plek. Onder meer Accenture, Adobe, Adform, Amazon, AOL/Yahoo (Oath), Bertelsmann, Discovery, eBay, Facebook, Google, Groupon, IBM, IPG Mediabrands, Microsoft, Omnicom, Oracle, PayPal, Publicis, Rakuten, Shazam, Salesforce, SAP, Sitecore, Spotify, Spryker, Telefonica, Twitter, Vice en Yandex hebben al toegezegd opnieuw aanwezig te zijn. Nieuwkomers zijn onder meer Arvato, Deloitte Consulting, DocCheck, GS1, Media Plan, Neo@Ogilvy, Retail Media Group (Metro), Scholz & Friends, en Typo3.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]