dmexco 2017 vindt plaats op 13 en 14 september in Keulen. Net als vorig jaar belooft dit een showroom te worden van nieuwe inzichten en nieuwe technologieën op het vlak van media, advertising en marketing, met stands, demo's en heel veel debatten en toespraken. De organisatoren kunnen nu al melden dat er meer stands zullen zijn dan vorig jaar en het dmexco Start-up Village, met meer dan 150 recent opgerichte bedrijven, belooft een ontdekkingsparadijs te worden.
Maar niet enkel start-ups vinden hier een plek. Onder meer Accenture, Adobe, Adform, Amazon, AOL/Yahoo (Oath), Bertelsmann, Discovery, eBay, Facebook, Google, Groupon, IBM, IPG Mediabrands, Microsoft, Omnicom, Oracle, PayPal, Publicis, Rakuten, Shazam, Salesforce, SAP, Sitecore, Spotify, Spryker, Telefonica, Twitter, Vice en Yandex hebben al toegezegd opnieuw aanwezig te zijn. Nieuwkomers zijn onder meer Arvato, Deloitte Consulting, DocCheck, GS1, Media Plan, Neo@Ogilvy, Retail Media Group (Metro), Scholz & Friends, en Typo3.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]