dmexco 2017 vindt plaats op 13 en 14 september in Keulen. Net als vorig jaar belooft dit een showroom te worden van nieuwe inzichten en nieuwe technologieën op het vlak van media, advertising en marketing, met stands, demo's en heel veel debatten en toespraken. De organisatoren kunnen nu al melden dat er meer stands zullen zijn dan vorig jaar en het dmexco Start-up Village, met meer dan 150 recent opgerichte bedrijven, belooft een ontdekkingsparadijs te worden.
Maar niet enkel start-ups vinden hier een plek. Onder meer Accenture, Adobe, Adform, Amazon, AOL/Yahoo (Oath), Bertelsmann, Discovery, eBay, Facebook, Google, Groupon, IBM, IPG Mediabrands, Microsoft, Omnicom, Oracle, PayPal, Publicis, Rakuten, Shazam, Salesforce, SAP, Sitecore, Spotify, Spryker, Telefonica, Twitter, Vice en Yandex hebben al toegezegd opnieuw aanwezig te zijn. Nieuwkomers zijn onder meer Arvato, Deloitte Consulting, DocCheck, GS1, Media Plan, Neo@Ogilvy, Retail Media Group (Metro), Scholz & Friends, en Typo3.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]