dmexco 2017 bijna volgeboekt

Agenda / Innovation / News

Eingang Norddmexco 2017 vindt plaats op 13 en 14 september in Keulen. Net als vorig jaar belooft dit een showroom te worden van nieuwe inzichten en nieuwe technologieën op het vlak van media, advertising en marketing, met stands, demo's en heel veel debatten en toespraken. De organisatoren kunnen nu al melden dat er meer stands zullen zijn dan vorig jaar en het dmexco Start-up Village, met meer dan 150 recent opgerichte bedrijven, belooft een ontdekkingsparadijs te worden.

dmexco_16_001

Maar niet enkel start-ups vinden hier een plek. Onder meer Accenture, Adobe, Adform, Amazon, AOL/Yahoo (Oath), Bertelsmann, Discovery, eBay, Facebook, Google, Groupon, IBM, IPG Mediabrands, Microsoft, Omnicom, Oracle, PayPal, Publicis, Rakuten, Shazam, Salesforce, SAP, Sitecore, Spotify, Spryker, Telefonica, Twitter, Vice en Yandex hebben al toegezegd opnieuw aanwezig te zijn. Nieuwkomers zijn onder meer Arvato, Deloitte Consulting, DocCheck, GS1, Media Plan, Neo@Ogilvy, Retail Media Group (Metro), Scholz & Friends, en Typo3.