“Stay curious, act consciously, take responsibility and create special experiences”. Dat is de boodschap achter ‘Take C.A.R.E.’ (Curiosity– Action–Responsibility–Experience), het motto dat dmexco kiest voor zijn 2018-editie op 12 en 13 september in Keulen. Hiermee wil de centrale ontmoetingsplaats van de digitale economie haar bezoekers en de industrie steunen in het positief vormgeven van verandering en het actief en verantwoordelijk stimuleren daarvan.
Het dmexco-motto van dit jaar is daarom gericht op het overbruggen van de kloof tussen de dynamiek en de innovatieve kracht van de digitale economie en de meer bewuste, meer verantwoorde omgang met vele aspecten van digitalisering. dmexco neemt het motto alvast serieus: om de kwaliteit en relevantie van contacten tussen exposanten en bezoekers verder te verbeteren, richten de organisatoren van dmexco zich op drie centrale thema’s: betere oriëntatie, sterkere verbindingen en meer betrokkenheid. Meer over dmexco 2018 vindt u op de website van dmexco.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]