D’M&S amuseert zich in Bobbejaanland

Bobbejaanland

Crea / News

BobbejaanlandBobbejaanland claimt het plezantste land voor professionals te zijn. Om het minder gekende aanbod voor bedrijven in de kijker te zetten, werkte D’M&S een b2b-concept uit voor professionele prospects. Onder de naam B2Bobbejaanland ontwikkelde het bureau een nieuwe website en een 28 pagina’s tellende brochure rond het concept 100% fun en 0% stress.
Bobbejaanland

Een dagje fun op de attracties, een etentje, personeelsfeest, concert, receptie of teambuilding: Bobbejaanland biedt verschillende teamspiritformules aan. Maar het eventsteam bokst ook met plezier een teambuilding op maat in elkaar. Ook als er gewerkt moet worden, is Bobbejaanland de ideale locatie, zo zegt men er. Het concept 100% fun en 0% stress trok men door naar de website b2bobbejaanland.be, waar werkgevers een duidelijk, volledig en gestructureerd aanbodvinden. De bezoeker kan zelfs een online offerte aanvragen bij het eventteam, die hij binnen twee dagen al ontvangt. Zo kunnen bedrijven snel schakelen. Ook offline profileerde men B2bobbejaanland, met een 28 pagina’s tellende brochure die alle mogelijkheden op een rij zet en een toegangsticket is tot een bedrijfsformule op maat. D’M&S maakte het ontwerp, dacht de insteek uit én schreef de teksten. Bobbejaanland