D’M&S goochelt voor Dejond

Het Antwerpse bedrijf Dejond levert non-ferrometalen, bouwsystemen en bevestigingssystemen aan zowel bouwprofessionals als particulieren. D’M&S pakte eerder al hun website aan en nu staken ze ook de vrachtwagens in een nieuw kleedje.
Dejond wilde op een creatieve manier zijn vrachtwagens gebruiken om reclame te maken. Geen nietszeggende slogans of saaie productshots, maar wel een opvallende trompe-l’oeil. En dat is precies wat ze kregen. De bache van de vrachtwagen lijkt opengeschoven en daarachter verschijnen buizen, profielen en andere metalen materialen. Zo zien voorbijgangers meteen waar Dejond voor staat. D’M&S zorgde voor het volledige plaatje, letterlijk en figuurlijk. Het bureau stond in voor ontwerp, fotografie en beeldmontage.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]