D’M&S goochelt voor Dejond

Het Antwerpse bedrijf Dejond levert non-ferrometalen, bouwsystemen en bevestigingssystemen aan zowel bouwprofessionals als particulieren. D’M&S pakte eerder al hun website aan en nu staken ze ook de vrachtwagens in een nieuw kleedje.
Dejond wilde op een creatieve manier zijn vrachtwagens gebruiken om reclame te maken. Geen nietszeggende slogans of saaie productshots, maar wel een opvallende trompe-l’oeil. En dat is precies wat ze kregen. De bache van de vrachtwagen lijkt opengeschoven en daarachter verschijnen buizen, profielen en andere metalen materialen. Zo zien voorbijgangers meteen waar Dejond voor staat. D’M&S zorgde voor het volledige plaatje, letterlijk en figuurlijk. Het bureau stond in voor ontwerp, fotografie en beeldmontage.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]