Dobbit zet DIY en zelfbouwen in de kijker

De Week van de Doe Het Zelf is het grootste doe-het-zelfevenement in België waarbij het zelfbouwen en doe-het-zelven een week lang in de kijker worden gezet bij het grote publiek. Het event - sinds 26 mei en nog tot 3 juni - focust op het feit dat bouwen en verbouwen vanwege de hoge kosten meer en meer een doe-verhaal wordt. Met dit nationale initiatief wil Dobbit - een uitgave van Professional Media Group - iedereen stimuleren om voortaan zelf de handen uit de mouwen te steken. De Week van de Doe Het Zelf is een initiatief van de themazender Dobbit tv en het gelijknamige magazine. Dobbit tv is het doe-themakanaal voor actieve kijkers, zelfbouwers en doe-het-zelvers en is een van de activiteiten van Professional Media Group.
Tijdens deze week zetten meer dan 400 deelnemende winkelpunten hun deuren open en kunnen potentiële klussers en zelfbouwers er terecht voor: demonstraties en toelichting van gereedschappen en materiaal, professioneel advies inzake hun zelfbouw- en/of doe-het-zelfproject en uitzonderlijke prijsacties en promoties waar de consument zijn voordeel mee doet. Brico, Gamma en Hubo, alsook tal van lokale, zelfstandige doe-het-zelfwinkels en bouwmaterialenhandelaars in Vlaanderen en Wallonië, zijn van de partij. Alle deelnemende winkelpunten zijn bovendien snel en makkelijk terug te vinden via een gebruiksvriendelijke zoekfunctie of via de kaart op weekvandedoehetzelf.be.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]