Doet Owen Wilson ons Oreo eten?

Mondelēz International gaat met haar iconisch Amerikaans koekjesmerk Oreo de Belgische toer op in een nieuwe reclamecampagne. Dit jaar pakt Oreo uit met een nieuwe reclamestrategie waarmee het merk België wil veroveren. Met “Do you speak Oreo?” wil Oreo de Belgen rechtstreeks en op een persoonlijke manier aanspreken. Oreo, het iconische zwart-witte koekje, staat bekend voor zijn speelse en verrassende stijl en zijn Amerikaanse roots. Daarom koos het voor de Amerikaanse steracteur Owen Wilson als merkambassadeur om de Belgen rechtstreeks aan te spreken in hun eigen taal. In het reclamefilmpje haalt de acteur zijn beste Frans en Nederlands boven om de Belgen te doen verlangen naar het wereldberoemde Amerikaanse koekje, en dan liefst nog om het op te eten op de door menig koekjesliefhebber gekende manier: starten met de vulling, om daarna de twee koekjeshelften te verorberen. Dat is echter geen gemakkelijke opdracht, zeker wanneer de Belgen hem aanspreken in hun lokale dialect!
En om nog dichter bij de Belgen te staan, zal Oreo zich in 2018 ook richten op nieuws en events die relevant zijn voor hen. Voor de digitale campagne ging het merk daarom op zoek naar de belangrijkste Belgische symbolen en events in de eerste semester van 2018, en communiceert het met de Belgen in de universele OREO-koekjes taal. Het merk lanceert ook een ‘Oreo frietkotmobiel’, waarmee het actief zal zijn voor de sampling van het iconische koekje op de belangrijkste events (bv. sportwedstrijden en grote evenementen) over heel België.

https://www.youtube.com/watch?v=Q-TZSp23sCw
De nieuwe campagne gaat live in België op 15 januari en loopt tot juni 2018.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]