Verloren Maandag met worstenbroden en appelbollen is een rasechte traditie in de provincie Antwerpen die het verdient om gesmaakt te worden. Daarom vroeg de Syndicale Unie, de beroepsorganisatie voor bakkers uit de provincie Antwerpen, aan Done by Friday om een campagne die mensen goesting doet krijgen om op Verloren Maandag bij hun warme bakker langs te gaan.
Als antwoord op die briefing creëerde Done by Friday een campagne waarin het product en de call to action centraal staan: “Neem het ervan”. Een heerlijke campagne die op de regionale zenders (ATV en RTV) en sociale media zijn weg tot de Antwerpenaar vond. Er werden ook posters en videomateriaal voorzien voor in de bakkerij om Verloren Maandag te promoten.
Of het nu een jaarlijkse traditie is op het werk of thuis met het gezin, dat maakt niet uit. Zolang je maar langs een warme bakker passeert om die lekkernijen op te halen.
Credits
Client: Syndicale Unie voor het Brood-, Banket-, Chocolade- en IJsbedrijf vzw
Agency: Done by Friday
Strategie: Kendy Smits
Creatie: Kenny Timmermans, Stephan De Baere
Accounts: Jessica Jacobs, Manaud Pilet
Art Director: Marnix Robyns
Design: Jelmer Dam
Photography: Noortje Palmers
Production: Diplomat
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]