Done by Friday, Studio Helsinki en We are Digital helemaal Buiten Adem

Vandaag lanceren de Antwerpse bureaus Done by Friday (reclamebureau) en Studio Helsinki (audioproductiehuis) en het Leuvense We are Digital (digital agency) de campagne “Buiten adem” voor de Mucovereniging.
Mucoviscidose is een vreselijke ziekte, maar moeilijk te vatten voor een buitenstaander. Dit is het uitgangspunt van de campagne. De Mucovereniging wil mensen laten ondervinden wat het betekent om “buiten adem” te zijn. Hoe doe je dat? Voorbijgangers in Antwerpen werden door een ‘reisbureau’ gevraagd om deel te nemen aan een wedstrijd. Inzet? Een reisje Parijs! Deelnemers moesten enkel een tekst voorlezen… Maar dan wel in één adem… Hoe meer de deelnemers vorderden en hoe moeilijker het dus werd, hoe duidelijker het werd dat dit geen gewone wedstrijd was. De tekst veranderde namelijk geleidelijk naar een bewustmakende tekst over mucoviscidose.
Na alle deelnemers leest ook een mucopatiënt de tekst voor, maar zij kwam helaas niet ver. Hierna wordt de kijker uitgenodigd om naar www.buitenadem.be te gaan en het onderzoek naar mucoviscidose te steunen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]