Done by Friday, VSV en AWSR testen je verkeerskennis

Done by Friday ontwikkelde, in opdracht van de VSV en AWSR, de campagne voor De Grote Verkeersquiz 2019. De quiz is een sensibiliseringsproject waarmee de verkeerskennis van de Belg op een speelse manier opgefrist wordt.
Het Antwerpse bureau vertrok vanuit het insight: we staan allemaal stil in het verkeer, maar staan we ook stil bij het verkeer? Vervolgens creëerde het een concept met een strakke visuele stijl en activerende copy om mensen ook effectief te laten stilstaan bij hun verkeerskennis. Om De Grote Verkeersquiz tot in het verkeer te brengen, koos het bureau voor een ruime mix van digitaal, print en affichage. Naast het algemene luik, richt de campagne zich tot twee specifieke doelgroepen. Zo kunnen bedrijven zich inschrijven voor de quiz en het opnemen tegen hun collega’s. Met De Grote Verkeersleague wil Done by Friday tot slot ook de Vlaamse gamers aanspreken.
De volledige campagne - met startdatum 1 oktober - wordt gesteund door verschillende partners. Er zijn dan ook heel wat mooie prijzen te winnen. Meespelen doe je op www.degroteverkeersquiz.be, www.quizdelaroute.be en www.degroteverkeersleague.be.
Credits
- Client: Vlaamse Stichting Verkeerskunde en Agence wallonne pour la Sécurité routière
- Strategy: Sven Boelpaep
- Concept: Kenny Timmermans
- Design: Jelmer Dam
- Accounts: Carolien Keutgens, Elise De Pauw
- Digital: Invisible Puppy
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]