Door de ogen van een vrouw...

Naar aanleiding van Internationale Vrouwendag lanceren Air en Amnesty International een campagne om ongewenst seksueel gedrag een halt toe te roepen. Want schunnige opmerkingen op straat, ongewenst betast worden in de tram, obscene gebaren in het park,… het zijn maar enkele voorbeelden waarvan 1 op 5 vrouwen dagelijks het slachtoffer worden in onze publieke ruimte. Bij dit enorme getal hoort nog een groter getal: het aantal getuigen dat niets doet. Op Internationale dag van de vrouw komt Amnesty International met een duidelijke oproep: slachtoffers en getuigen, laat van je horen.

De bank is te bezichtigen aan het Koninklijk Park in Brussel en het buszitje werd geïnstalleerd op lijn W van Bruxelles-Zuid naar Eigenbrakel. Air maakte een film van de stunt om ook via de sociale kanalen van Amnesty een duidelijke oproep te lanceren: 'Laten we samen zorgen voor een publieke ruimte waar iedereen zich veilig voelt.'https://www.youtube.com/watch?v=p-IeB1qLccM&feature=youtu.beCredits
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Director : Bart Gielen
Creatives : Han Verschaeren, Ruben Van Maldeghem
Strategic Planner : Mélanie Dalla-Riva
Connection Planner : Maxime Van Santen
Account team : Pauline Heraly, Chloé Pierloot
3D Production : Achillesdesign & Zigg Zagg
Designer : Clara Climent
Photo retouhcing : François-Olivier De Deyn
Editing: Jelle Stroo
Camera: Ivo Maes

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


