Ook voor de editie 2017 vertrouwde Barco de realisatie van hun jaarverslag toe aan Focus Advertising. Het jaarverslag bouwt verder op de editie van 2016 waarbij voor het eerst werd gewerkt in verschillende boekdelen. Dit jaar werden het er drie. Het company report, een uitgebreid sustainability report en de financial statements. Net zoals de voorbije jaren werd er ook voor deze editie heel wat aandacht besteed aan het design. Barco en Focus Advertising wonnen samen al verschillende internationale awards met het jaarverslag.
De online versie werd uitgebreid en uitgediept op ar.barco.com/2017. De digitale variant vat de essentie samen en beschikt over duidelijke links naar het uitgebreide jaarverslag in issuu of pdf vorm. Het jaarverslag is online beschikbaar en downloadbaar in het Engels en het Nederlands. Enkel de Engelstalige variant heeft een printversie. Communicatiebureau Focus Advertising stond zowel in voor de digitale als de geprinte versie van het jaarverslag en dit van concept tot en met realisatie.
Credits
Client: Barco
Carl Vanden Bussche: VP, investor relations
Inge Govaerts: Corporate Communications Manager
Agency : Focus Advertising
Sr. Account Executive: Johan Van Hecke
Art Direction: Bart Knockaert
DTP: Stef Scherpereel, Gaetane Tack
Digital: Mathias Deswarte
Website: Sumocoders
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]