Ook voor de editie 2017 vertrouwde Barco de realisatie van hun jaarverslag toe aan Focus Advertising. Het jaarverslag bouwt verder op de editie van 2016 waarbij voor het eerst werd gewerkt in verschillende boekdelen. Dit jaar werden het er drie. Het company report, een uitgebreid sustainability report en de financial statements. Net zoals de voorbije jaren werd er ook voor deze editie heel wat aandacht besteed aan het design. Barco en Focus Advertising wonnen samen al verschillende internationale awards met het jaarverslag.
De online versie werd uitgebreid en uitgediept op ar.barco.com/2017. De digitale variant vat de essentie samen en beschikt over duidelijke links naar het uitgebreide jaarverslag in issuu of pdf vorm. Het jaarverslag is online beschikbaar en downloadbaar in het Engels en het Nederlands. Enkel de Engelstalige variant heeft een printversie. Communicatiebureau Focus Advertising stond zowel in voor de digitale als de geprinte versie van het jaarverslag en dit van concept tot en met realisatie.
Credits
Client: Barco
Carl Vanden Bussche: VP, investor relations
Inge Govaerts: Corporate Communications Manager
Agency : Focus Advertising
Sr. Account Executive: Johan Van Hecke
Art Direction: Bart Knockaert
DTP: Stef Scherpereel, Gaetane Tack
Digital: Mathias Deswarte
Website: Sumocoders
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]