DPG Media publiceert Jaarverslag 2021

PUBNews had het eerder al over de goede resultaten van DPG Media in 2021. In een jaar waarin ons leven grotendeels beïnvloed werd door de pandemie, heeft de consument de media van de Belgische mediagroep opnieuw gewaardeerd en behaalde men een uitzonderlijk resultaat in een uitzonderlijke tijd. Dit is te danken aan sterk vakmanschap, gedrevenheid, een enorme inzet en doorzettingsvermogen van alle collega’s; luidt het bij DPG Media.
In het Jaarverslag 2021 dat nu is gepubliceerd deelt men meer over de activiteiten, de toekomstplannen en de mediamakers. Bekijk het Jaarverslag 2021 hier en lees hoe DPG Media het verschil wil maken met diepgravende onderzoeksjournalistiek, wat het geheim van Qmusic is en hoe men de digitalisering van de merken voortzet..

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





