Drie nieuwe aanwinsten voor Be Connect

News / People

Ondanks deze uitdagende tijden blijft het communicatiebureau Be Connect, deel van de Intracto groep, haar team uitbreiden om haar klanten te ondersteunen bij hun strategische doelstellingen. Be Connect sluit het jaar af met drie nieuwe profielen om haar digitale en creatieve expertise te verdiepen.

Luca Diovisalvi komt het creatieve team versterken als art director social media. Na zijn ervaringen bij Havas Brussel en Ogilvy Social Lab koos hij voor Be Connect om zijn carrièrepad verder te verrijken. “Ik heb ervoor gekozen om het Be Connect team te vervoegen omdat het een van de beste en meest gespecialiseerde is wat betreft digitale en sociale media creatie in België. De mentaliteit van het bureau en het brede scala aan klanten is een unieke kans voor het creëren van een gevarieerde content,” zegt hij.

Gaëlle D’Haese zorgt met haar 20 jaar ervaring voor een grote toegevoegde waarde voor Be Connect. Van de Walibi-parken tot BMW, Belfius en Renault: als senior account manager voegt ze een sterke klantencultuur toe aan het team. “Ik heb gekozen voor Be Connect part of Intracto Group omwille van haar uitgebreide ervaring in digitale en sociale media. Het is een universum dat voortdurend evolueert en dat me fascineert. Daarnaast hebben ze een mooie klantenportefeuille en de algemene mindset trekt me echt aan,” vertelt D’Haese.

Nog bij het account departement is Laura Deheem de laatste die aan boord komt. Zij heeft zes jaar ervaring bij een grote verscheidenheid aan klanten (Renault, Samsung, Delhaize, VOO,....) en in verschillende domeinen, zowel online als offline. “Ik ben erg blij dat ik het team van Be Connect mocht vervoegen, want het is een agentschap met sterke waarden die ik ook deel. In de huidige ultra-verbonden wereld is het creëren van verbindingen tussen merken en mensen via sociale netwerken superbelangrijk geworden,” besluit ze.