Drie nieuwe gezichten bij Clear Channel

News / People

Clear Channel people

Wim Deplae, Sarah Kadima & Tom Van Doorselaer

Het salesteam van Clear Channel verwelkomt drie nieuwe medewerkers binnen de nieuwe organisatie. Sarah Kadima versterkt het Processes & Revenues-team als senior business analyst. Haar passie in de media bracht haar al eerder bij RTL, in de functie van business intelligence analyst. Ze heeft er een uitgebreide kennis opgedaan in TV, Radio, Print en Digital. Wim Deplae en Tom Doorselaer versterken het strategic sales-team van Clear Channel.

Wim Deplae is zijn carrière gestart bij Roularta Media Group als accountmanager free press en online. Na een knap parcours van twee jaar in de BU Direct Sales van Clear Channel versterkt hij het strategic sales-team als accountmanager, om zich voortaan te focussen op nationale klanten. Tom Doorselaer heeft tien jaar lang een rijke en gevarieerde media-ervaring opgedaan bij de Persgroep. Hij heeft er verschillende functies aangenomen op nationaal én internationaal niveau, en hij was er actief voor verschillende sectoren en mediabureaus, en dit voor print en digital. Na zes maanden werkzaam te zijn als sales & marketing manager bij American Outfitters, vervoegt hij zich nu bij het strategic sales-team als accountmanager. « Dankzij deze gevestigde namen en de nieuwe commerciële organisatie hebben we alle kaarten in de hand om nog beter te kunnen beantwoorden aan de eisen van een markt die vandaag in volle transformatie is, » legt Bart Demeulenaere uit, CCO Clear Channel Belgium & the Netherlands.