Leo Burnett start het nieuwe jaar met drie nieuwe mensen binnen de accountteams. Vincent Fohal gaat aan de slag als accountmanager op o.a. Jeep en Abarth. Hij studeerde publiciteit in Brussel en deed ervaring op bij Zelos (sportmarketing) en bij Lunch Garden (digital marketing). In zijn vrije tijd kan je hem terugvinden op het basketbalterrein: na jarenlang zelf te hebben gebasket, traint hij nu met zeer veel passie twee basketbalploegen.
Geraldine De Landtsheer start bij Leo Burnett als account executive. Zij liep een tijd geleden stage bij Square Melon, ging nadien aan de slag bij luxemerk Louis Vuitton en keert nu dus terug naar de communicatie om zich toe te leggen op o.a. Belfius. Met een diploma handelsingenieur en een MBA in marketing op zak kijkt ze uit naar een job waarbij ze haar steentje kan bijdragen tot de ontwikkeling van creatieve campagnes.
Lise Vanaverbeke vervoegt het team als account executive. Met haar studies Toegepaste Economische Wetenschappen en een postgraduaat finance & securities is zij de geknipte persoon om het Belfius-team te versterken. De keuze voor een job in de communicatie kwam er na een inspirerende vakantiejob bij een productiehuis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]