Zomer 2015 was heerlijk warm, maar bij het Leuvense communicatiebureau There - zelf schrijven ze: there - was het allerminst dolce far niente in de zon. Tijdens de zomermaanden haalde het bureau namelijk drie nieuwe klanten binnen. Zo is het bureau al volop aan de slag voor Dauphine, het Belgische bedrijf van bakkerijproducten en dochtermerk van La Lorraine Bakery Group. Op dit ogenblik loopt hiervoor al de eerste activatie voor bakkers met de wedstrijd ‘De Bakker Trakteert’, waarbij winnende bakkers hun buurt mogen trakteren op gratis koffiekoeken.
Daarnaast won There de pitch voor het radiobudget van Ardennes-Etape.be. Dit webplatform biedt kwaliteitsvolle vakantie- en weekendhuisjes, villa’s en zelfs kastelen aan in de Ardennen. De opdracht besloeg het creëren van een jingle, auditief logo en opstart van een radioplatform dat op langere termijn kan lopen.
Tot slot doet vanaf nu ook Samsonite een beroep op de diensten van het Leuvense communicatiebureau. Voor het sterke koffermerk zal There instaan voor point-of-sales acties en in-store aankleding. De eerste uitingen worden binnenkort verwacht in de Europese verkooppunten van Samsonite.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]