Dries Callebaut versterkt Connected Media

News / People

Vanaf 31 januari start Dries Callebaut als sales manager bij Connected Media. Hij heeft een verleden in een aantal verkoopfuncties bij grote media-bedrijven zoals Mediafin, IP en LN24.

Connected Media heeft – naar eigen zeggen – een goed gevulde pipeline aan events & branded content-projecten (‘Toekomst van Onze Planeet’ met Al Gore, BusinessAM Insights en PartnerExperts,...) en breidde onlangs zijn portfolio uit met Beursduivel.be. Vandaar ook de nood aan commerciële versterking. Vanuit het hoofdkwartier in Grimbergen zal hij meewerken aan de uitbouw van Connected Media.

“Connected Media is een kleine speler in een wereld van steeds grotere regies die honderden miljoenen euro’s omzet realiseren. We hebben dan ook gemotiveerde mensen met een media-achtergrond nodig om het verschil te maken. Daarom ben ik blij dat Dries de overstap maakt naar Connected Media,” zegt Klaas Olbrechts.

“De aanpak van Connected Media sprak me tijdens het 1e gesprek aan. Ik ben heel gemotiveerd om adverteerders op een juiste manier te verbinden met de niche-audiences van BusinessAM.be & Beursduivel.be,” besluit Dries Callebaut.