Duimen trainen? Hello bank en Clear Channel helpen u op weg

Hello bank onthult zijn nieuwe campagne voor zijn mobiele universum. Daarin daagt de mobiele bank voorbijgangers in de stations van Brussel-Noord en Antwerpen-Centraal uit om zich te meten met de Hello master op de schermen van Create & Play van Clear Channel. Het doel: de flexibiliteit en snelheid van uw duimen verbeteren aan de hand van een uitdagend en interactief spelletje.
Daarnaast versterkt Hello bank zijn actie met digitale spots die weergegeven worden op de overige 120 schermen van het nationale digitale netwerk in 19 Belgische stations. De campagne vindt plaats van 19 tot 26 oktober en is het resultaat van een samenwerking tussen Hello bank, Havas Media, Posterscope, Publicis en Clear Channel Create.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]