Duval Branding heft glas op Belgische gin

Er is alweer een nieuwe gin op de markt: Strange Donkey Gin. Ditmaal is het er een van eigen bodem, zorgvuldig gemaakt door vijf vrienden. En die kent meteen succes: Strange Donkey, genoemd naar een legende over de ezel die in de Antwerpse gemeente Vremde op eigenzinnige wijze de locatie van de kerk moest bepalen, werd eerst uitsluitend verkocht in de lokale kleinhandel in Antwerpen, maar wordt intussen al geserveerd in restaurants en sterrenzaken. Bovendien won de gin onlangs een zilveren award op de International Wine & Spirit Competition.
Duval Branding ontwikkelde voor deze nieuwe Belgische gin het logo en de specifieke labels voor de zomer- en de wintergin. Website, verdere packaging en communicatie volgen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]