Duval Branding investeert in verdere groei

Nieuw volk, nieuwe klanten en zicht op verdere groei, dat heeft Duval Branding in petto. Duval Branding heeft er een intens jaar 2017 op zitten. In de zomer verhuisde het brandingbureau naar de nieuwe PAKT-site, naast het Groen Kwartier in Antwerpen. Daar huizen ze onder de grootste dakboerderij van het land in een hotspot én hutsepot van creatieve ondernemers en stadslandbouwers. De site werkt als een inspirerende katalysator waar creativiteit en culinaire experimenten elkaar voeden.
In 2017 mocht Duval Branding ook heel wat nieuwe klanten verwelkomen. Na competitie won het kantoor onder andere het Europese budget voor Boels Rental, het nationale budget voor OZ (onafhankelijk ziekenfonds), de herpositionering en rebranding van Flyer.be, de rebranding en communicatie voor VDK Bank, een design optimalisatie voor Vanden Borre, de branding en communicatie voor de nieuwe Antwerp Tower, de branding voor GC Europe en een employer branding traject voor ING. Daarnaast bevestigden onder andere Deloitte, Sibomat, Looza, Parfuma, Triple Living en Armonea hun verdere vertrouwen in het kantoor.
Naast de verhuizing van het kantoor werd ook geïnvesteerd in talent voor verdere ontwikkeling en groei. Zo werd de ontwikkeling van het digitale aanbod verder versterkt met de komst van Maarten Van Herck (ex-Boondoggle) als head of digital en Jasper Van Damme (Howest- Devine) als UX designer. Dit team wordt ook aangevuld met Jari Vermeulen (account) en Julie Vantilt (strategie), twee BAS young potentials.
Ter ondersteuning van de algemene werking van het kantoor werd Judith Van Campen aangetrokken. Zij zal op dagdagelijkse basis het office management op zich nemen. Daarnaast werd Isa Ryken (ex-Design is Dead) aangesteld als design director. Zij geeft voortaan leiding aan het design departement om zo de kwaliteit van het werk te garanderen en te versterken.
Last but no least verwelkomt Duval Branding ook Jonathan Moerkens (ex-Saatchi&Saatchi, ex-StoryMe). Moerkens treedt toe tot het management van het kantoor in de hoedanigheid van business director. Samen met Marc Wellens en Gert Mahieu zal hij mee de commerciële krijtlijnen uittekenen voor de verdere groei van het bureau. « De ervaring van Jonathan in het operationeel stroomlijnen van organisaties alsook zijn drive in het ontwikkelen van bestaande en nieuwe business geeft het kantoor een onmiskenbare meerwaarde, » aldus Marc Wellens.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]