Duval Guillaume draait rond de pot voor Knorr

Crea / News

Vraag een marketeer wat hij wilt zien bij de lancering van zijn nieuw product, en hij antwoordt: het product. In het groot. Liefst zo groot mogelijk zelfs. Maar om de nieuwe, verse soep van Knorr te lanceren, dachten Knorr en Duval Guillaume daar duidelijk anders over.

Het is bijna een natuurlijke reflex geworden in de winkel: het product omdraaien om de ingrediëntenlijst te lezen. Doe dit met de nieuwe verse soep van Knorr en je zal zien dat het niks anders bevat dan 100% natuurlijke ingrediënten. Om dit product te lanceren, creëerde Duval Guillaume een campagne die niet rond de pot draait door… rond de pot te draaien. Een draai van maar liefst 180° om meteen op het belangrijkste te focussen: de ingrediëntenlijst op de achterkant. Want dat is veruit de beste reclame voor deze nieuwe, verse soep van Knorr.

Credits

Agency: Duval Guillaume

Client: Knorr

Client Contact: Kris de Corte, Axel Driegelinck

Account Team: Anaïs Lavie, Rocio Servide

Strategic Director: Jorian Vanvossel

Creative Director: Koenraad Lefever

Creatives: Charles-Elie Chauvaux, Jan Denys

Agency Producer: Marc Van Buggenhout

Head of sound: Tom Garcia

Film Production Agency: Lukkien