Vraag een marketeer wat hij wilt zien bij de lancering van zijn nieuw product, en hij antwoordt: het product. In het groot. Liefst zo groot mogelijk zelfs. Maar om de nieuwe, verse soep van Knorr te lanceren, dachten Knorr en Duval Guillaume daar duidelijk anders over.
Het is bijna een natuurlijke reflex geworden in de winkel: het product omdraaien om de ingrediëntenlijst te lezen. Doe dit met de nieuwe verse soep van Knorr en je zal zien dat het niks anders bevat dan 100% natuurlijke ingrediënten. Om dit product te lanceren, creëerde Duval Guillaume een campagne die niet rond de pot draait door… rond de pot te draaien. Een draai van maar liefst 180° om meteen op het belangrijkste te focussen: de ingrediëntenlijst op de achterkant. Want dat is veruit de beste reclame voor deze nieuwe, verse soep van Knorr.
Credits
Agency: Duval Guillaume
Client: Knorr
Client Contact: Kris de Corte, Axel Driegelinck
Account Team: Anaïs Lavie, Rocio Servide
Strategic Director: Jorian Vanvossel
Creative Director: Koenraad Lefever
Creatives: Charles-Elie Chauvaux, Jan Denys
Agency Producer: Marc Van Buggenhout
Head of sound: Tom Garcia
Film Production Agency: Lukkien
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]