Medio april introduceerde Yves Rocher zes nieuwe trendy kleuren voor zijn bekende lippenstiftlijn Cherry Oil Lipstick. Dat gebeurde tijdens de derde editie van de Beauty Trends by Yves Rocher. Om de nieuwe kleuren te lanceren bedacht Duval Guillaume, het creatief bureau van Yves Rocher Benelux, de Fish Gape Aid. De minisite speelt in op het einde van de duck face. De nieuwe trend is immers de fish gape. In een originele tutorial leert An-Katrien Casselman van Teacups & Dresses, onlangs te zien in het VIJF-programma Pink Ambition, hoe u de perfecte fish gape doet. Na de tutorial kan de websitebezoekster de fish gape zelf uitproberen, een foto nemen en een van de nieuwe kleuren op haar eigen lippen uittesten. Die leuke selfie deelt de bezoekster natuurlijk via sociale media. De nieuwe Cherry Oil Lipsticks zelf zijn sinds 24 april te koop in de Yves Rocher-winkels en via de e-shop.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]