Dynamic Ads, de Facebook-dienst die bedrijven helpt om hun producten aan relevante consumenten te tonen, wordt uitgerold naar Instagram. De dienst introduceert bovendien een aantal features speciaal ontworpen voor de altijd op nieuwigheden beluste reisbranche. Verder vinden er updates plaats aan ‘Custom Audiences’ (Aangepaste Doelgroepen) voor websites, waardoor marketeers nog beter hun publiek kunnen bepalen op basis van bijvoorbeeld frequentie van websitebezoek en bezoekersduur.
In een recent gepubliceerde blogpost leest u meer over deze updates. Onderstaand vind je nog wat details en statistieken.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




