e5 kleerkastconfessies met Magis.agency

Crea / News

Het eerste herlanceringsjaar van e5 werd succesvol gevoed met stijlvolle content ter ondersteuning van een volledige omnichannel transformatie van marketing, communicatie en logistiek.  Deze transformatie werd al beloond met ‘’Beste Winkelketen van België’ en ‘Becommerce omnichannel’ awards. Samen met de omnichannel evolutie werkten de e5-designers ook aan de evolutie van de collectie. De Belgische fashion van e5 verdient zo een plaats in elke kleerkast… En dat mag geweten worden. Daarom heeft Magis.agency de content serie “e5 kleerkastconfessies” uitgewerkt met het e5-marketingteam onder leiding van Olivia Devuyst.

We vertellen allemaal een verhaal met onze kleding. Het geeft altijd wel iets weg over wie we zijn. Kleurkeuze kan een dopamine effect hebben op onze ‘mood’. Ook kan kleding dat tikkeltje zelfvertrouwen geven wanneer dat nodig is. Hoe anderen hun verhaal via kleding vertellen, kan dan wel eens inspirerend helpen. Daar gaan de “e5 kleerkastconfessies” over. De eerste aflevering van de content serie werd opgenomen met levenslustige en welgekende host van corporate, B2B en B2C events Virginie Claes. Voor de productie vormde Magis.agency team met de audiovisuele storytellers van Spaakgebek. Voor het plan werd er geïntegreerd samengewerkt met het campagne team van Amphion en Zigt voor media.

De “e5 kleerkastconfessies met… Virginie Claes” kan je vinden op Facebook en Instagram. Tevens werd ze gedeeld via de e5 mailing en vind je ze op e5.be. Daar vind je dan ook de outfit die Virginie voor zichzelf samenstelde bij e5. Met de 55 e5 winkels in het noorden van België, loopt dit allemaal ook in de noordelijke regio van ons land.