E5 viert 45 jaar met 'Highway to Fashion' campagne met Amphion

Crea / News

Het Belgische modemerk e5 viert haar 45ste verjaardag en nodigt iedereen uit om mee te gaan op een ageless mode-avontuur met de 'Highway to Fashion' campagne. Samen met het creatieve team van Amphion heeft e5 een campagne gecreëerd die niet alleen de roots van het merk in de schijnwerpers zet, maar die ook wil laten zien waarom het modemerk al 45 jaar de favoriet is van zoveel mensen.

'Highway to Fashion' is een viering van mode als persoonlijke reis, vol eindeloze mogelijkheden en combinaties die iedereen in staat stellen om hun eigen unieke stijl te ontdekken en uit te drukken. De naam van de campagne knipoogt naar de oorsprong van het merk langs de e5-autosnelweg (nu E40) en benadrukt dat mode, net als een mooie reis, geen bestemming maar een belevenis is.

Het creatieve concept en de art direction van de campagne kwamen tot stand door het team van Amphion. De productie van de shoot en video werd verzorgd door Zeb Daemen. Het verjaardagsevenement ‘The House of 45’ en de bijbehorende expositie over de geschiedenis van e5 werden georganiseerd door het event bureau We Make You Happy.

Het familiebedrijf telt 56 boetieks verspreid over Vlaanderen, met het hoofdkantoor in Sint-Niklaas en stelt in totaal rond de 400 mensen tewerk. De modeketen kreeg de ‘BeCommerce Omnichannel Award 2022’ en werd opnieuw verkozen tot ‘Beste Winkelketen van België 2023-2024’ voor dames- en herenmode en dit zowel voor de winkels als de webshop.