PUB berichtte eerder al over een nieuwe campagne van Happiness Brussels voor DVV Verzekeringen. De menselijke meerwaarde komt in alle mogelijke touchpoints naar voor: radio, digitaal, social en print. Daarbovenop staan de koffie en de koekjes al klaar in de DVV-kantoren, want "u accepteert toch ook de DVV cookies?"
Via sampling krijgen tal van mensen een doos met een koekje erin, werd beloofd. En kijk: uw PUB-reporter kreeg inderdaad een doos met een cookie in de bus. Smakelijk!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]