PUB berichtte eerder al over een nieuwe campagne van Happiness Brussels voor DVV Verzekeringen. De menselijke meerwaarde komt in alle mogelijke touchpoints naar voor: radio, digitaal, social en print. Daarbovenop staan de koffie en de koekjes al klaar in de DVV-kantoren, want "u accepteert toch ook de DVV cookies?"
Via sampling krijgen tal van mensen een doos met een koekje erin, werd beloofd. En kijk: uw PUB-reporter kreeg inderdaad een doos met een cookie in de bus. Smakelijk!

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




