Eating-of van de Week: de cookies van DVV en Happiness
PUB berichtte eerder al over een nieuwe campagne van Happiness Brussels voor DVV Verzekeringen. De menselijke meerwaarde komt in alle mogelijke touchpoints naar voor: radio, digitaal, social en print. Daarbovenop staan de koffie en de koekjes al klaar in de DVV-kantoren, want "u accepteert toch ook de DVV cookies?"Via sampling krijgen tal van mensen een doos met een koekje erin, werd beloofd. En kijk: uw PUB-reporter kreeg inderdaad een doos met een cookie in de bus. Smakelijk!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]