Echte pils smaakt met Bowling

Warme en dorstig weer vraagt om een verfrissende pils. En wat is er beter dan de smaak van echte pils? « Cristal is niet alleen de eerste pils van lage gisting van België. Cristal wordt nog steeds gebrouwen met hoogwaardige ingrediënten en meer hop, » klinkt het bij het biermerk. Bowling vertaalde deze boodschap in een OOH-campagne. De onderscheidende beeldtaal in de pilsmarkt, die Bowling vorig jaar voor Cristal uitwerkte, is verder tot de essentie gebracht. Het product staat centraal. De campagne-lijn ‘Zo smaakt echte pils’ wordt in de affiches met een grappige ondertoon bevestigd.
Credits:
Adverteerder: Cristal
Contactpersonen: Karolien Wouter, Alexia Nuyens
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Lies De Vos
Creative art department: Jan Sidgwick, Antoine Martinon
Media: Space
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]