Edenred on tour met ecocheques

Marketing / News

edfEdenred, bekend om zijn transactionele oplossingen voor bedrijven, werknemers en handelaars, en vooral bekend om zijn Ticket Restaurant- en Ticket Ecocheque-producten, lanceerde op 31 mei een nationale campagne over ecologie. Ecocheques mogen dan wel de koopkracht van de consument vergroten, toch zijn ze vooral een middel om milieuvriendelijk te consumeren. Ondanks alle inspanningen lijkt er nogheel wat onduidelijkheid over de gebruiksmogelijkheden van ecocheques te heersen bij het grote publiek. Daarom gaat Edenred de hele maand juni op pad om de Belgen te ontmoeten en hen te laten ontdekken dat de ecocheque een toegangsticket is tot intelligentere consumptie en hen een ruime keuze biedt aan kwaliteitsvolle en milieuvriendelijke producten.

Edenred ontwikkelde deze actie helemaal intern, al deed men wel een beroep op Hungry Minds voor de designaspecten en kon men rekenen op diverse leveranciers (die goodies ter beschikking stellen), bedrijven die cheques aan medewerkers geven en winkelcentra (Docks Brussel, Waasland Shopping Center, Winkelcentrum K,...) en anderen.