Eén decennium Transfer

Media / News

- PARTNER CONTENT -

Een decennium na de oprichting van Transfer en de regie heeft zich al sterk gepositioneerd als tegenspeler op de Belgische reclamemarkt. Met een commercieel marktaandeel van 10% op VVA 18-54, zowel in het noorden als in het zuiden van het land, drukt Transfer op krachtige wijze haar stempel op de Belgische themazenders. Ook op de kids-markt slaagt de regie erin om over een commercial share te beschikken van 53% op de doelgroep 4-14 in het noorden en 57% in het zuiden van ons land.

Het tiende levensjaar van Transfer blijkt een groot scharnierjaar. In het voorjaar van 2021 breidde Transfer haar portfolio aanzienlijk uit met een nieuw digitaal en internationaal luik. Met het nieuwe digitale aanbod kan The House of Thematics maandelijks 18 miljoen impressies aanbieden op Youtube in Nederland en België via de content van The Walt Disney Company. Daarnaast werd het internationaal aanbod in april 2021 gelanceerd met de oprichting van Mayonnaise Media. Via dit nieuwe departement, biedt Transfer de mogelijkheid aan om op wereldwijd niveau te adverteren voor merken binnen de Benelux.

Sinds september 2021 maakt bioscoop ook deel uit van de regie haar portfolio door een gloednieuwe samenwerking. De zeven Belgische cinemacomplexen van UGC zorgen ervoor dat Transfer wel liefst een aanbod heeft van 74 bioscoopzalen voor nieuwe advertentiemogelijkheden. Transfer blaast tien feestelijke kaarsjes uit, benadrukt haar toekomstvisie en staat enthousiast klaar om haar nieuwste aanwinsten voor 2022 bekend te maken. Stay tuned...