Urban Media en de Nationale Loterij installeren digitale Alpenhut

De feestdagen komen eraan, en met hen een vleugje magie in de Belgische stations. Sinds 15 december ontdekken reizigers in Antwerpen-Centraal en Brussel-Zuid een originele installatie: de blokhut van de Nationale Loterij – een LED Wall met houten dak, geïnspireerd op een bergchalet die de mogelijkheid biedt om de verschillende eindejaarsacties te tonen. Een eenvoudig en warm concept dat het publiek uitnodigt om groots te dromen.
Naast dit creatieve digitale concept wordt de eindejaarscampagne verder uitgerold op digitale schermen i het hele land, zowel op straat als in de stations, voor maximale zichtbaarheid in aanloop naar de feestdagen.
De campagne loopt tot 2 januari en is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen de Nationale Loterij, Initiative Media, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]