De feestdagen komen eraan, en met hen een vleugje magie in de Belgische stations. Sinds 15 december ontdekken reizigers in Antwerpen-Centraal en Brussel-Zuid een originele installatie: de blokhut van de Nationale Loterij – een LED Wall met houten dak, geïnspireerd op een bergchalet die de mogelijkheid biedt om de verschillende eindejaarsacties te tonen. Een eenvoudig en warm concept dat het publiek uitnodigt om groots te dromen.
Naast dit creatieve digitale concept wordt de eindejaarscampagne verder uitgerold op digitale schermen i het hele land, zowel op straat als in de stations, voor maximale zichtbaarheid in aanloop naar de feestdagen.
De campagne loopt tot 2 januari en is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen de Nationale Loterij, Initiative Media, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]