Urban Media en de Nationale Loterij installeren digitale Alpenhut
De feestdagen komen eraan, en met hen een vleugje magie in de Belgische stations. Sinds 15 december ontdekken reizigers in Antwerpen-Centraal en Brussel-Zuid een originele installatie: de blokhut van de Nationale Loterij – een LED Wall met houten dak, geïnspireerd op een bergchalet die de mogelijkheid biedt om de verschillende eindejaarsacties te tonen. Een eenvoudig en warm concept dat het publiek uitnodigt om groots te dromen.
Naast dit creatieve digitale concept wordt de eindejaarscampagne verder uitgerold op digitale schermen i het hele land, zowel op straat als in de stations, voor maximale zichtbaarheid in aanloop naar de feestdagen.
De campagne loopt tot 2 januari en is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen de Nationale Loterij, Initiative Media, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]